Helgen

Yey internet igen!

I fredags så var jag i ljusdal o träffade kompisar, riktigt kul o träffa dom igen :D
Hade otur med vädret så det vart inomhus, men vad fan det är väl alltid dåligt väder
på midsommar?

o i lördags och söndags så träffade jag Patrik goa släkt.
Vi var på Birsta o shoppa, eller ja mest patriks päron.
Men hittade en söt portmonä på rea givetvis ;)  

O plånboken med hål i från högstadiet slängde jag i skräpkorgen!
Det var nog på tiden haha... :P

Just det! jag har nu sett filmen Bolt.
Det var Kärlek så fort jag fick se hamstern Roffe och katten Strumpan!

Se den ;)
Nu ska jag gå tillbaks till ballisen, solen har tittat fram igen från molnen!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Det var riktigt najs att ses igen gumman! :) Mohahahahaha, din plånbok har du ju haft i hundratals år, skönt att den äntligen fick slängas nu! :P Och jaaa, visst är Bolt bra? :D hihi den är bara så söt!!!

2009-06-22 @ 20:23:29
Postat av: sanna

SV till Darlene! : Förlåt för sent svar! Hoppas du hade kul i Hofors! tror det ligger inte allt för långt ifrån Ljusdal! ;) Visst är det nära sandviken? eller är jag ute o cyklar? :) hoppas du har det gött i värmen o badar mkt! KRAM!

2009-07-02 @ 10:33:31
URL: http://snowaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0