Kärleksmums

Efter att jag hade lämnat Putte o Jossan i Midlanda så bakade jag.
Och inte vad som helst heller.... Kärleksmums!
Måste passa på nu... när putte är borta.
Han tycker inte om kärleksmums! :O
För mig är det fullständigt ofattbart att man inte kan tycka om kärleksmums =P

mmm..mumma! ta en kopp kaffe o så kärleksmums o vips du är in heaven!
receptet är taget ifrån arla, fast det finns tusen olika varianter av receptet =P

Förresten! vad brukar du kalla denna kaka?
Jag brukar säga Kärleksmums...
Men har hört att det finns massor av namn som: snoddas, mockarutor, chokladrutor, kokosrutor?

Kommentarer
Postat av: Sabina

När du och Putte flyttar hit till Örebro, ska du och jag simma :D Då ska vi simma 30 längder. Man får inte ge upp ;)



Fan vad du bakar mycket nu för tiden. utan putte ;) Men vad duktig du är :) Tycker han inte om kärleksmums? Han är inte klok. Klart att man ska tycka om kärleksmums för det är ju jävligt gott. Jag brukar säga kärleksmums. Kram

2009-03-30 @ 08:04:40
URL: http://sabinaaa.blogg.se/
Postat av: jossan

oj har du oxå blogg? kul kul! :) gott m kärleksmums, åhh! själv brukar jag oxå kalla dom för kärleksmums :D jag är helt chockad att putte ogillar dom, de måste vara något fel på han haha! jaa, fyfan men idag mår jag bra! ;)

2009-03-30 @ 08:38:06
URL: http://enkeliii.blogg.se/
Postat av: TinA

kärleksmums säger jag! :) paul säger dock snoddas.



och tack för gratulationen :D

2009-03-30 @ 13:05:52
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Ronja

det är visst ngt fel på Putte haha, man kan ju inte ogilla kärleksmums! :O säger också kärleksmums! nu vart jag sugen på det :P

2009-03-30 @ 18:57:13
Postat av: Simple B

GE MIIIIIIIIIIIIIIG GEEEEEEEEEEEEEEE MIIIIIIIG JAG VILLL HAAAAAAAAAAAAAA

2009-03-31 @ 01:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0