Operationen

Nu är operationen gjord, det va inte så farligt, låg på britsen
och kände ingenting när dom borra och tog bort tanden.
-"Jävlar, har jag sån stooor tand?!!" tänkte jag när jag såg tången med tanden mitt framför mig. 
-"Vilken fin tand, vill du ha med dig den hem?"  sa tandsköterskan.
o jag kunde inte svara, med för mycket bedövning och äckel i munnen.
Så jag fick med mig den motvilligt... =P

Glad att det är över iallafall :)
Men det värker...
Men när man lyssnar på bumbibjörnarna så blir det genast bättre :D


Kommentarer
Postat av: TinA

Gött att du klarade dig med livet i behåll, hos de stora stygga borrmaskinerna :P



jag blir nog bättre, första tanken är bara "elände" typ. nu har jag hemsk huvudvärk och vi har såklart inga tabletter att knapra på hemma:/ känns ju sådär.



har du nu stäällt tanden bra o synligt hemma i tv-rummet nu? ;)

2009-03-16 @ 19:04:43
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Ronja

Skönt att det gick bra!! :) haha trevligt att du fick med dig tanden hem ;P

2009-03-16 @ 19:19:14
Postat av: Anonym

haha bumbibjörnarna =)

2009-03-16 @ 20:40:01
URL: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0