sportlov

Sitter här o tycker synd om mig själv, blivit förkyld =(
uss... o mer snö har det kommit, det räcker nu!
Snart kommer hela härnösand va begravd i snö!

Har sportlov nu, lite skumt, är van vid tidig sportlov som nere i Örebro!
Men den som sparar den har...typ... Så pilutta er där nere nu är det våran tur o lata oss ;)
Eller... sporta, fara till fjället o va hurtig som lovet går ut på!
Fast vilka gör det egentligen, seriöst?
möjligen barnfamiljer?
Ofta att man skulle fara helt själv upp på fjället o tvinga sig själv vara hurtig.
Eller?
Man kanske skulle prova det.....;)


Kommentarer
Postat av: TinA

Tack, tack :) jag vill bara ha förändring i mitt liv, och därmed allt som har med mig att göra, såsom bloggen typ antar jag. :P Bilder, det är en bra idé! ska börja försöka komma ihåg det. Jag tycker också att bilder är roligare, men det känns som mina är så väl använda och aldrig orkar jag ta nya kort med den tråkiga halvdåliga kameran :/

jag tycker faktiskt att din blogg är rolig att läsa också, det står lagom mycket och alltid har du en släng med humor i också. :)



Jag hade det bra i örebro, jag skulle önska nån fest eller nåt liknande där "alla" samlas så att man vet att man har träffat de man vill träffa :P blir jobbigt om 15 pers drar i en och man har i genomsnitt två dagar på sig att hinna. jobbigt.

2009-03-03 @ 12:47:11
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sabina

Har du blivit förkyld nu? :( Suck, och jag hoppas att du blir frisk snart från förkylningen!



Barnen Miranda och Viktor är himla goa, och det värmde mitt hjärta när jag hörde att jag blev efterlängtad. Barn är kärlek :D



Och vad skoj att du har sportlov :D

2009-03-04 @ 11:05:08
Postat av: Ronja

härligt med sportlov ;) hoppas verkligen det inte kommer mer snö nu haha, nu får våren allt komma!! :P men norrland har nog vinter hela mars tror jag ;P

2009-03-04 @ 17:27:50
Postat av: Fia

Hihi, ja man kan inte gömma sig nuförtiden! :)



Ja, allt är bara bra och tiden rullar på. Trivs så bra i huset i A. :)Jobbar kvar på Brevduvegatan, trivs bra där! Det är roligare och jobba där nu. Ja, jag älskar oxå Örebro och hoppas att vi bor kvar här livet ut, annars så får det andra alternativet bli Göteborg. :) Men inte just nu, kanske. Hihi.

kram!

2009-03-04 @ 21:24:14
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0