Vem fyller på kvinnodagen?

Blir hemma iallafall i helgen... är fortfarande förkyld =/
fast det är en fördel, för då hinner jag o plugga ordentligt inför tentan på tisdag.
tenta i medicinsk grundkurs... med andra ord lattjo lajbans! eller inte....

Idag åkte jag till birsta trots min rinnande nos o köpte en present.
Pssst.... någon fyller år på kvinnodagen på söndag (8 mars)
Höhö! guess who?
Egentligen så borde jag o köpa en present till mig själv istället eftersom det är jordklotets
halva befolkningens dag! ;)
Stackarn... inte lätt o va karl, och lättare blir det inte när en karl är född på självaste kvinnodagen! hihi.
Ni kan tro att jag mobbat han tillräckligt... i sådär en månad kanske  ;)

Förresten! kan tillägga att han blir hela tjugofyyyraaa!
Härligt! nu kan jag reta han i ett helt halvår innan jag kommer ifatt honom igen i ålder :) 


Ne, nu tittar vårdboken surt på mig, dags o plugga!

Kommentarer
Postat av: Ronja

hahaha ja stackars karl som fyller på kvinnodagen :P hoppas han blir glad för din present =)

2009-03-06 @ 19:20:31
Postat av: Maria

Tacktack för du gratta oss.. =))

Allt bra?

2009-03-06 @ 19:51:00
Postat av: TinA

jag vet ett par som fyller år då också ;)

2009-03-06 @ 21:44:00
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaa.. brukar ju flytta så jag är nog närmast vad man kommer en född mäklare;P



Ja, du får komma när du vill.

Jag vill besöka er allihop.

Men du måste förstå.. att innan jag fått ordning med mig själv.. fått ordning på allt.. vill jag inte rubba det.. för jag vill klara allt först.

Att ha sparat ihop pengar först.. har stött några baksmällar.. turligt att jag lär mig någon iaf..



Hehe, ja du känner nog igen mig.. förhoppningvis som en mer positiv och starkare människa än tidigare=)



Tack för bokförslaget. Det var bra.

Skriver en anonym blogg.. tänkte att jag startar så och sen ser vad materialet blir.

Du kanske får läsa den sen.. men just nu är den på nybörjarstadiet.. vill komma in i det först..



Stor puss på dig! Miss you vivid personality=)

2009-03-07 @ 18:57:10
URL: http://darlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0