En utmaning igen =P

En utmaning som är svårare än du tror, allt du svarar på måste börja med första bokstaven i ditt namn :P 
 

  • Vad är ditt namn? Sanna
  • Ett ord på fyra bokstäver: Sara
  • Flicknamn: Sabina
  • Pojknamn: Stefan
  • Yrke: Svetsare
  • Färg: Svart
  • Klädesplagg: Slips?   
  • Mat: Soppa
  • Sak i badrummet:  Spegel
  • Plats/stad: Sundsvall
  • En orsak till att vara sen: Sönderslagen  väckarklocka 
  • Något man skriker: Stopp i lagens namn!
  • Film: Snövit
  • Något man dricker: Sprit
  • Band: Spice girls
  • Djur: Sköldpadda
  • Gatunamn: Storgatan
  • Bil: Subaru
  • Sång:  Spice up your life
  • Aktivitet med mer än en deltagare: S..S..S... Jaaa...=P


  •  utmanar den som vill!


    Kommentarer
    Postat av: Sabina

    Kul att du tog mitt namn :D

    2009-03-01 @ 22:30:19
    Postat av: Anonym

    Hej Sanna!



    Nu har jag flyttat igen=)

    Vet inte hur stor koll du har nu.. har inte haft internet.. men no more!

    Har internet dygnet runt=) Det vill säga när jag är hemma..

    Hehe, ja bra att du tog mitt namn oxå=)

    Har sett bilder du lagt=)

    Väldigt fina. Saknar Örebro-gänget.

    Undrar om ni känner igen mig, om jag känner igen er?

    Vi har nog förändrats allihop.. Saknar dig!

    Förresten frågan på aktivitet med mer än två deltagare: Samba, Spinning, Sex..

    Hehe;P

    Hur går allt annars?

    Du är välkommen any time nu.. har ju flyttat till ett bra ställe nu.. ligger i centrum=)

    Så nu vågar jag bjuda hit dig=D

    Har jag nämnt att jag saknar dig?

    Kram/Darlene=)

    2009-03-04 @ 00:23:01
    URL: http://darlene.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0