Jag är sååå avundsjuuk

Vilket kanonbra bemötande man fick på medicinsk rehab :)
tror det blir bra o göra praktiken där på måndag. 
 
Uss, funderar uppriktigt om jag ska gå nanna kudde nu.
O ändå sov jag fram till halv ett idag? vilken dålig människa! =P
Tror jag va en katt i mitt förra liv!
Älskar o sova, gillar mat, är lat, envis och lite egen....
Jag är väldigt avundsjuk på katter som sover på elementen timme efter timme...
*Jag är såååå avundsjuuk*
Hihi kommer ni ihåg nanne grönwalls låt?


Har egentligen inget o säga...
Så jag säger tack o mjau!
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Hihi, ja kul att jag även inspirerat dig med min frukost ;) Skönt med helg, eller hur? Här har vi fått massvis med snö, har inte väderguden koll på årstid, det är ju vår nu.. Suck.. Hihi

Kram

2009-03-28 @ 10:28:41
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Simple B

haha mupp, då är vi två

jag ha sovi fan till halv ett ett i 3 dagar i sträck nu!!!!

allt jag palla med e läsa i bok äta snacks och gått lyssna på musik HAHAHA snacka om skadad i bokens historia =P

Jag säger ärligt asså.. jag tror du skulle gilla den.

det är en kärlekdrama om en omjölig kärlek.

2009-03-28 @ 12:59:26
Postat av: Naoooo.blogg.se

Hej aa tänkte att jag ska ta igen lite:) jag är nog mer avunsjuk på dej att du kan sova så mycket så fort jag vaknar så oftast har jag svårt att somna om och dessuton är jag nu van att valna sju på morron pga halmstad:P hihi

2009-03-28 @ 22:40:49
Postat av: Fia

Ja, jag förstår ingenting, vi som typ fått vår här. Ja, vi får se vad som händer nästa vecka.. :( Det gick bra med kalaset, vi har haft en nöjd Edwin härhemma idag. :) kram!

2009-03-28 @ 22:46:56
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Fia

Hihi, ja det är kul med kalas. Jag gjorde det mesta av tårtan, Nicklas gjorde målet, vita ränder (jag kan ju inget om fotbollen) och blandade färg till grädden :)

Edwin var så nöjd och glad igår. :)

2009-03-29 @ 11:00:37
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Ronja

jag tror garanterat att du varit katt i ditt tidigare liv ;)

2009-03-30 @ 19:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0