Weird dream

Drömde inatt att jag, Tezz, Sabina, Sara, Ronja satt i ett hotellrum nånstans
o diskuterade vad vi skulle göra dagen därpå. 
-" vi kan ha maskerad!" säger Tezz med ett stort leende och peacetecknet.

Dagen därpå så kommer en limousine och tutar.
Förardörren öppnas och Ronja kommer ut
o säger "Till er tjänst"
utklädd till chaffis med mustach, chaffiskostym och mössa. 
Tezz kommer gåendes på röda mattan... 
I Kortkort kjol och uringat. 
"oh, baby one more time!" sjunger Tezz. 
Tezz springer in i Limosinen. 
"Hur ser jag ut?" frågar Tezz och piffade upp tuttarna.
"Britney Spears?" frågade Sabina o jag som satt i limon. 
"yeah!" sa Tezz och började asgarva plötsligt. 
"vaaad?" frågar Sabina irriterat. 
Tezz garvade som fan åt Sabina.
Det fanns en anledning... Sabina va utklädd till GBglassmannen! 
Ni vet clownen med randig dräkt! 
"jaa.. jag hittade den i farfars lgh." sa Sabina surt. 

Sara kommer gåendes på röda mattan med marliyn Monroe klänning. 
och vinden blåser för nord o fosterland åt alla håll.
Men sara glömmer bort det... 
"Men för i helvete! Släta ner klänningen som Marliyn Monroe gör!" skrek Ronja. 
"Eh, oj då. det va inte meningen." 
Sara sätter sig i limon. 
"Jävlar va hot du va! från skillnad från andra..." sa jag o tittade surt på Sabina. 
"vaddå du borde se dig själv!" sa Sabina surt. 
"jag vet! det jag menar är att du o jag valde hel fel kostymer,
 svettas som faan i den här dräkten!" 
Jag hade pälsig Kanindräkt med långa öron rakt upp.
Tezz, Sara o Ronja garva åt mig o Sabina som va sura. 

Sen minns jag inget... Drömmer så konstigt ibland.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hahahahahahahahahahaha

fan vad jag garvade. den här ska jag skriva i min positiva bok:D



Det var en jättebra dröm du hade i natt men mindre bra med våran kostymer. Hur fan kunde vi välja löjliga kostymer? Det var en dålig smak vi hade

2009-05-13 @ 17:03:44
Postat av: Ronja

hahahahahahaha, jag garvade rejält jag med! :P shit, jag utklädd till chaffis, jag som knappt kan köra haha ^^ och med mustasch och allt, fy fan haha! :P det var verkligen en knasig dröm :P med massa knasiga utklädnader!

2009-05-13 @ 17:22:35
Postat av: dessi

haha jag as garvar :D

2009-05-13 @ 20:12:42
Postat av: TinA

hahah vafaan? :D hahahah :'D

2009-05-13 @ 21:37:40
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Anonym

MOhahahhhaaa! Fan va kul, kanske ska göra verklighet av det ;) haha /Tezz

2009-05-17 @ 07:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0