tjafs

härnösands studievägledare suger!
tönt, han hade inte skickat iväg min ansökan till komvux i örebro.
Han kommer först NU o frågar varför jag ska studera i örebro o inte i härnösand.
När han kunde ha frågat mig för tre veckor sen.
saken va att ansökan skulle ha vart inne i fredags.

varför hålla på att tjafsa o försöka få mig va kvar här?
när jag för det första har bestämt mig studera vidare i örebro.  
och för det andra...
omvårdnadsprogrammet i härnösand drar ner på lärare.

Men tönten skickade iväg ansökan idag iaf. *bravo det går framåt geniet*
Pratade med rektorn i örebro igen o hon sa att jag kommer in eftersom hon lovat det. ;)


Kommentarer
Postat av: Ronja

Bah vilken tönt! :P Men bra att det är ivägskickat nu och att du får börja här :D

2009-05-11 @ 18:44:12
Postat av: Sabina

Vad elakt men skönt att rektorn har lovat att du kommer in! Det är tur det!

Nu behöver inte du oroa för det, för du slipper din syo ;)

2009-05-11 @ 19:11:51
Postat av: Sara

Vilken pantad syo, får lust att kicka honom i ......!

Jaja, nu har vi tur att jag inte behöver göra det;P



Hehe, låter som du är ingen mindre än superwoman just nu;D

Faktiskt har jag oxå blivit mkt piggare och gladare sen vår härliga träff.

Tränar liksom var dag, jobbar, äter, sover.. Ändå är jag så jävla glad=)

Tänker på dig och alla andra hela tiden.

Ser verkligen fram emot en helt ny start på livet!



Jag oroar mig inte för hemresan, den fixa vi på nåt sätt=)

Har ju ingen snygg röd cykel att frakta längre.. den är ju kvar i sverigelandsnyft

Får väl be Tezz krama den åt mig.



Saknar dig jätte mycket, bara så du vet.

Kram<3

2009-05-11 @ 19:31:06
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: Sara

Förresten så älskar jag Dr Quinn=D

2009-05-11 @ 19:33:08
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: TinA

Kick his ass! :@



Och klappa rektorns axel ;)

2009-05-13 @ 21:04:02
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0