Bamse´s memory

Det vart Bamse´s memory,gissa vem som vann?
Sa ju det! En del har bra minne o en del... mindre bra minne ;D
Lite kaffe o citronpaj till memoryn, blev en riktigt mysig stund på kvällen. 
Attans, nu blev jag avslöjad, att jag bakat igen...
Skyller på att det va fredag ;)


Lyckades få min favorit varje gång som bonus, givetvis katten Jansson.
Har ganska nyligen slöat framför klassikern "ensam hemma" 
Ska snart nanna kudde o drömma mig till sagolandet. 
Vet ni? Skulle gärna drömma mig in i Askungen, Aladdin, skönheten&odjuret
eller varför inte Pochaontas?
Vet... är en disneynörd! Men jag önskar att dem vore sanna...*snörvel*
Men en sak kan man alltid hoppas på.
Att man ska få drömma om det!
att få springa i indianklänning, prata med tvättbjörn o paddla kajak ;)
Go´natt folks!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Det är bara bra med mig, Det är jätte mysigt att pyssla ute. Kul att man kan göra det fast man bor i lägenhet. Man vill ju ha det mysigt oavsett...

När flyttar ni till Örebro igen?

Kramar

2009-05-23 @ 09:03:28
URL: http://marsun.blogg.se/
Postat av: Sabina

Precis, bara åtta arbetsdagar. De som hon har strukit bort, har hon gett det till någon annan som är tjänstledig pga studier. Det gör mig pissförbannad. Det hjälper inte att prata med personalchefen men hon som är med i fackombudet, ska sätta en markering för företaget. Och vad det innebär, vet jag ej :P



Jobbar du något i sommar? :)

Fina bilder på er två ;)

2009-05-23 @ 13:34:26
Postat av: Sabina

När du och Putte flyttar tillbaks hit till Örebro, kan vi ha tjejkväll varje vecka eller varannan vecka, och då kan vi kolla på barnfilmer eller spela barnspel :D KRAM på dig!

2009-05-23 @ 13:35:23
Postat av: Ronja

åhh kul med memory haha :D du är helt klart bäst! jag säger som Sabina, vi får ha tjejkvällar och spela barnspel och se på disneyfilmer haha :D me liiike!

2009-05-25 @ 18:43:55
Postat av: Lille-mor

Jag tror inte att du kommer slå mig på memory =P

jag utmanar dig

2009-05-26 @ 23:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0