Fjuttigt

Nu äntligen har jag fått mitt sommarschema, det va ett fjuttigt schema.
Blev lite irriterad... för jag hade sagt till min chef att ösa på så många dagar
hon kan på mitt schema.
Men tydligen är vi för "många" sommarvikarier...
Dom andra hade ganska fjuttigt schema också.
Så hon måste nog göra det rättvist.
Men jag vart putt, för det pratas ständigt att det behövs folk o nu känns det som
om det är överfullt med vikarier i sommar?
Känns inte direkt genomtänkt...
Aja, ska klaga hos chefen när jag ser henne, hon va inte där idag. 
Men positvit att man kan fara iväg till stranden, sola o götta sig ett par dagar i sommar ;)

Idag folks är det myyysfredag!
Fredag= chiiips o film!
Såg nyss en Wallanderfilm, hämnden, den va va helt ok!
Får en 3 av 5 av mig.

nää folks...sova? Tivoli & marknad imorgon! :D

Kommentarer
Postat av: TinA

Intervjun hade gått bra, han får veta på onsdag om han får det :) och han fick redan nu veta att isf börjar han redan den åttonde.. :D

2009-05-30 @ 00:20:50
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad synd, känner igen det där tyvärr.

Min chef har gett mig i snitt fyra dar i veckan.. det är lite för att vara mitt fasta jobb.

Men som sagt det blir sola och strand för oss istället;P



Du kanske oxå ska börja boxa på Sabinas framtida boxningssäck?



Kram

2009-05-30 @ 05:28:24
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: Sabina

Skojar du med mig? Du också? :( Förstår dig att du vill jobba mycket i sommar för man behöver ju pengar. Du kommer bli modig om du kommer att prata med chefen om ditt sommarschema för inte ens jag vågar tanken på att hon är personalchef samt att jag inte vill jobba mindre i höst om jag säger vad jag tycker. personalchefen är som din chef: det ska vara rättvist för oss som är extra personaler, och finns de som har sökt sommarjobb. De ska få chansen att få jobba lite också.

Jag hoppas att det löser sig med ditt schema!! Håller tummarna för dig! Kram

2009-05-30 @ 07:05:18
URL: http://sabinaaa.blogg.se/
Postat av: Ngoc

ajdå det lät inte så kul men ser det possitivit du får sova iaf o slappa:)

men kan du komma till ljusdahl till midsommar så? skulle va kul o ses:D



ha det gött tösen så ses vi!!

Puss&Kram

2009-05-30 @ 09:05:50
URL: http://naoooo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejs!



Ajjdå, inte kul att du inte får så mkt jobb. Hur ser det ut på ditt schema nu med tanke på när du slutar där i aug? Alltså, när kommer du till Örebro? :) hihi



puss småländskan :D:D

2009-05-31 @ 08:55:27
Postat av: Ronja

Ajdå, vad trist att du inre får jobba så mkt som du velat. men som sagt så får du njuta av ledigheten istället och sola och bada mkt ;)

2009-05-31 @ 13:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0