tjurat färdigt

Nu har jag tjurat färdigt i tre dar.
Eller ja...
Jag är fortfarande tjurig på människan...*gaah,spott,fräääs,klööös*
 
I will watching you! ;P

Nej, jag slutar inte o blogga. tack för söta kommentarer på förra inlägget! :D
I dag var det tisdag, sol, moln& kallt, o plöstligt fick jag en uppenbarelse!
"du skall ha en glass idag"
Självklart måste man ju lyda herren o gå o köpa glass för det är ju inte så att jag vill ha en glass!
Jag tog fram putte´s & min myntlåda, fanns BARA enkronorna kvar.
Nepp, har man fått en glassorder så har man, tänkte jag.
Väl i kassan så betalar jag för min magnum, 22 enkronor.
Killen suckar o räknar 1,2,3,4,5....
Bad om ursäkt för enkronorna men sa att han fick mera växel nu.
Han bara stirra surt på mig, hehe undra varför? 
Fick tänka på en sak då.
Måste va ganska ovanligt att man betalar med mynt eller pengar överhuvudtaget nu?

Kommentarer
Postat av: Ngoc

Jaayyy!! skönt att du fortsätter att blogga man vill ju göra lite galenskaper från dej ibland hihihi vi kanske ska till ljusdal till midsommar har ni nåra planer då? kanske kan ses den helgen:D

hoppa vi kan höras lite innan jag drar till Thailand på söndag!! nänää:P



ha det gott så länge



keamiiss!!

2009-05-26 @ 23:24:08
URL: http://naoooo.blogg.se/
Postat av: Ronja

Bra att du är igång igen! Skulle verkligen sakna ditt bloggande annars. Hahaha ja det är nog väldigt ovanligt att betala med mynt :P

2009-05-26 @ 23:41:07
Postat av: dessi

äsch! jag har betalat med mynt som översteg 20 kr vet inte alls hur mkt det var i enkronor, 50 öringar & någon femma & nåra få tior ;) hahaha! pinsamt var det men det fick gå ;) vad gör man inte i en kris? ;)..



& ja eller hur visst var det gulligt samtal? ;).. & nej, du ska inte ha dåligt samvete tänk på att jag skällde ut dig med? ;).. men jävlar vad förvånad man blev av att se en ilsk sanna :) love you babe.

2009-05-27 @ 11:05:46
URL: http://oskrivnabladet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0