Greklandvärme

Va på marknaden igår med Putte o svärföräldrarna.
gash! det va värsta grekland ute,
hell yeah! fortsätt så här så slipper vi fara utomlands!
Stod, njöt med min loka o flinade åt svärfar Harry som stod i en lång
kö till en strömmingmacka i värmen!
Han muttrade "Ska dom fiska strömmingen också?"
Svärmor Helene försvann stup i kvarten på marknaden...
"Ska bara kolla på väskor" o vips så var hon försvunnen.
Hihi, dom är knasiga men goa :D

Sen vart det tacospaj alá Putte.
Tro det eller inte han lyckades med pajen! :O
ok...ok... med vägledning ;)

Sen var jag bara tvungen o se vem som skulle vinna robinsson...
ja... jag har börjat smygtitta på det (i brist på annat)
Jag blir så jävla suuur! Gubben va ju överlägset BÄST i överlevnad!
och så vinner Ellinor istället!?
Så...så... PRUTTIGT!


Kommentarer
Postat av: TinA

Ja o enligt aftonbladet igår var 85% som tyckte som du :O jag kollar inte själv, men brukar läsa rubrikerna om det står nåt :)



gott med tacopaj. antar med andra ord att den var god också när den blev lyckad :D

2009-05-31 @ 12:06:16
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: TinA

; ja och det verkade låta väldigt positivt så han får dt säkert :D haha, fast jag vet, man ska inte ha för stora förväntningar ifall att.



Jag tror det hade med att göra att jag var ute i stekvärmen och senare på kvällen blev det kallt på nåt sätt. jag har för mig att jag har hört att man brukar frysa på kvällen/natten när man har varit ute i öken hela dagen.. :P

2009-05-31 @ 12:27:30
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Ronja

haha, jasså du smygtittade på robinson du :P håller helt med dig, gubben var helt klart bäst ju, grr!!

2009-05-31 @ 13:01:53
Postat av: Ronja

förresten, härligt att ni har greklandsvärme i härnösand :D det är tokvarmt här i ljusdal också :D

2009-05-31 @ 13:02:49
Postat av: Sarah L

Jag blev sur på henne. Ellinor vann!

Men, tråkigt =o[

2009-06-02 @ 15:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0