new moon

Tyckte new moon va bra (men då har jag ju förstås inte läst boken)
Men jag blir mera motiverad att läsa böckerna nu.
För alla vet ju att böcker alltid är bäst.
Tror att jag tyckte new moon var bra eftersom man kände så väl igen
sig, det här med sviken kärlek.
Jag minns så väl när jag blev sviken och dumpad för allra första
gången av min första kärlek.
Maj, precis innan min student, jag visste inte om jag skulle klara
av att ta studenten, men jag hade på studentmorgonen
bestämt mig att det inte skulle ta över min student. 

Var så knäckt då, jag gick ner i vikt från 59 till 52 på en månad.
Jag fick inte i mig maten, jag kände ingen hunger.
Jag färgade håret blondt eller vad man nu ska kalla det..
Jag kunde inte prata om någonting med mamma på en hel vecka,
för gjorde jag det så brast jag i tårar.
För hon tittade på mig med sin oroliga min o det var knäckande.
Jag kunde sitta vid datorn och skaka för att inte gråta.

Gammalt jag vet... med tiden så läkte såren. 
Det är nog därför jag tycker om new moon för att jag känner igen mig.
O såklart att Jacob= ögongodis! gash vilken läckerbit.. haha!
Ops! Putte det är dig jag älskar, du är min nalle Puh, muah! :D

Oj, vart lite långt, beklagar! Natti natt!


Kommentarer
Postat av: TinA

ja visst blir man motiverad att läsa böcerna också =) jag tyckte inte 1an (filmen) var så himla bra, men jag verkar ha missat någonting. om du tyckte om den som film så är den säkert toppen =)



visste du förresten att han som spelar edward cullen är med i harry potter-filmen 4? han spelar cedric diggory. =)

2009-11-22 @ 11:58:05
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0