Halloweenhelgen

Vardag igen...
Känns lite tråkigt fast samtidigt skönt.
Har vart ganska mycket nu på sistonde :P
I helgen var Chulle här, va riktigt kul o träffa henne igen efter 1 år! 
Helgen bestod av: Vin, kex o ost kväll, halloweenfest,
bakisdag/filmkväll o kinamat på muren ;)
Med andra ord, greeeat weekend! 

Men nu tillbaks till vardagen, se om jag kan göra några knop med plugget innan vi
ska fara till Sundsvall o hämta däcken?
På torsdag far vi med mammas bil.. inge snöstorm då tack!

Kollade på en hemsida för övningskörning,
trodde inte jag kunde övningsköra med någon förrens jag är
25, men det kan jag!
Man måste vara 24 år och haft körkort i 5 år, och den 8 nov så har
jag haft det rosa kortet i 5 år o då får jag handleda :P
Övningsköra med Putte nästa? hahaha!

Kan ni se vem jag var på Halloween?

Kommentarer
Postat av: jossan

heeeej! :) hur är de? är du snart klar m skolan? :)



har putte fortf inte tagit det rosa kortet ännu? men nice att du kan handleda någon nu :)



haha vad söt du var på halloween, vet inte hur de stavas men smurf???

kraamis!

2009-11-03 @ 10:49:27
URL: http://enkeliii.blogg.se/
Postat av: Darlene

Hehe, ja min underbara data=)=)=)

Låter som en toppen helg!

Tog vaccin igår, idag har jag feber;P

Lite min tur.. hehe, ska ha tenta på torsdag.. så jag får allt krya mig med massa aspirin.. te...

Några tips?



Tusen tack för att du finns! Och för dina underbara folks;)



Ja låter bra med handledning.. då kanske du kan handleda mig om ett år eller två;)



Kram å Puss

2009-11-03 @ 12:24:29
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Ronja

Det var verkligen superkul på halloween festen :) och du var så söt så! Haha ja nu har det snart gått fem år, shit alltså! Grattis får man väl säga ;)

2009-11-03 @ 19:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0