Internet igen!

Nu har man internet igen!
Efter många turer...
Ringde till comhem i torsdags och teknikern skulle komma kl ett på fredagen.
Teknikern kom kl ett..
Men i helt fel stad... Nämligen Härnösand.
Han stod utanför våran gamla lgh, o ingen öppnade, haha :P
Stackarn.. supertrevlig kille som ringde vidare till Örebroteknikern.
Vips 30 min senare ringde det på dörren o där står en gubbe.
Också supertrevlig, men naturligtvis så behövde han bara trycka på en
knapp på modemet! tog 2 minuter för honom.
Alltid ska man känna sig lika dum! 

Så nu har jag fått två "november julklappar",
ett fungerade internet och mina efterlängtade csnpengar, tack vare Sara! :D

O idag ska jag titta på new moon, får se om han är så het som han sägs vara,
denna 17åriga hunken..alltid nice med ögongodis!  
Höhö...det talar vi inte så högt för Putte, han blir så putt ;)


Kommentarer
Postat av: TinA

haha gulle :D :)



var new moon bra? är du lika galen i twilight som alla andra? ;)

2009-11-21 @ 12:36:28
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Ronja

hahahaha, men jösses så knasigt det kan bli! :P hahaha! ni har nog mkt att lära er.. först ugnen i härnösand och nu modemet här i örebro. vad kommer härnäst? hahahahaha!



ses ikväll!! :D

2009-11-21 @ 16:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0