Söndagsmorgon

Vem är vaken såhär tidigt på en söndag morgon?
Förstod det..ingen förutom jag.
Varför uppe?
Jag kan inte sova o måste ändå vända på dygnet,
så jag har haft spa o pysslat om mina torra fötter,
ansiktmask o lyssnat på musik under natten.
Ja, man är väl lite smått galen :)
Funderar på om tidningen ska komma idag.
För tidningen brukar väl komma kl 4?
Eller får man ingen tidning på söndagar?
Dom jäklarna på NA kanske har tagit sig sovmorgon?

Jaja.. Kaffe?
nja.. något galet med kaffebryggarn, det smakar jäkligt beskt.
Köpa ny?
Jo, när dom öppnar =P

Ne ska se vad tvn har o erbjuda istället ;)
GOD MORGON gott folk!  

Kommentarer
Postat av: Sara

Galning!

Som orkar;) Försov mig idag med:S

Börjar bli en dålig vana... alla vet ju när jag försover mig.. usch usch..



Allt bra?



Jaddå alltid redo med matlådor i forts. Dör ju annars;P Blir det någon twilight fantast av dig?

Kram

2009-11-24 @ 22:37:30
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0