old times

Här sitter man o lyssnar på red hot chili peppers med låten snow,
länge sen man hörde den :)
Många gamla minnen poppar upp i huvudet med den låten.
speciellt två minnen...
Det va nån raggarkväll i askersund då vi åkte
runt, runt o runt i en raggarbil o då envisades
en kompis o spela den stup i kvarten för att trotsa raggarmusiken :)

O en vinternatt då jag o en kompis tävlade i bilrace...
herregud säger jag bara... stackars min bil kia....
blev spöad på en gång av en bmw,det va inte rättvist.
men vårat gäng tröstade oss med låten Snow o lufttrummade o gjorde luftgitarren :)
Jeezuz.. vilka tider :)
Ibland vill jag så gärna tillbaks!

Äsch det är inte så dumt nu eller... :) 
Idag blev en rätt bra dag till slut,
träffade mina två töser på stan o fikade en stund. 
Sen blev jag överraskad av att Tobbe o Lisa va hemma hos oss men blev glad.
Alltid trevligt :) 

Nehe nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0