Kackerlacka?

Regn,regn o regn... ett riktigt blahaväder!
Men man får inget dåligt samvete för att tända ljus ;)
Det finns en dold regel att det inte riktigt passar sig att tända ljus
på sommaren?? stämmer det?

En sak till som jag har grubblat rätt länge på, är tinnitus...
jag tror jag har tinnitus, hör ljud just nu, som låter som ett
knäppande ljud som en springande kackerlacka!
fifaan.. tänk om jag har en objuden varelse i örat?! =P
Jag hatar ljudet, det är så äckligt ljud!
KLICK,KLICK,KNÄPP,KNÄPP,KLICK;KLICK...
Nån annan som har tinnitus?


Kommentarer
Postat av: Maria

jag har haft tintus..har slutat nu..jobbigt

2009-10-17 @ 00:20:50
Postat av: TinA

ja jag hade tinnitus för ett tag sen, då varade det i någon vecka. det pep.. ibland är jag osäker, så jag håller för öronen o ja, då hör man att det är inifrån ljudet kommer ifrån,hehe.. av någon anledning är det mest på högra sidan, har jag märkt.. :O

2009-10-17 @ 01:25:59
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sara

Våra kackerlackor;P

2009-10-19 @ 15:20:43
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0