söndag

Sitter här o dricker kaffe o käkar choklad från igår,
inte dum start på förmiddagen :)
Hehe... bredvid mig så ligger Putte o ser bakis ut!
Grymt nyfiken på hans bilder i kameran, alltid kul o se.
Själv har jag haft en soft helg,
fast i fredags hade jag date med mina två töser ;)

Usch, handla o städa idag, aja måste göras.
Kanske tvätta, om det nu finns tid, alltid fullbokat.

Något som jag är grymt sugen på är att börja rida igen!
Men ekonomin som sätter käppar i hjulet.
Men en ridtur i skogen kanske jag lyckas med? Får höra runt lite...

Kommentarer
Postat av: C

rid med mig vapendragare! haha ne föresten vågarinte!

2009-10-11 @ 12:45:39
Postat av: C

miss U!

2009-10-11 @ 12:46:35
Postat av: Sara

Hehe låter nice=) Vad kul det va i fredags;)

Så vad sägs om 11.00 på tisdag? Vi kan typ träffas vid MC? Tezz funderar på att hänga på.. ska även kolla med Sabina om hon vill.



Softat har vi båda två i så fall;) Fast idag städade jag korridoren=( Tråkigt.. gillar inte när folk ser när ja städar..:S Allt bra?

kram

2009-10-11 @ 13:53:26
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: TinA

kaffe och choklad? nyfiken på gårdagens festbilder? en bakis dude till sambo? du låter som mig.. :'D

2009-10-11 @ 16:00:42
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0