Måndag

Japp, sitter här med soft musik :)
O gör lite skoluppgifter.
Kul.. eller jo jag tycker det är grymt intressant men jag är lat!
Så med andra ord så går det saaakta....

Imorgon börjar man 10 o slutar 15, fan va gött ;)
Gör praktik på särvux, har varit riktigt roligt har gått med ett stort
leende hela tiden, många gånger kommer det så 
förbannat smarta kommentarer från eleverna som får
en o tänka till själv...

en annan nyhet, jag fick för mig att jogga idag! kors i taket...
Fick inspiration av Sara tror jag.
Fast... det lär inte hända allt för många gånger *S*


Kommentarer
Postat av: Putte

fast springa i mörker görs inte om :)

2009-09-23 @ 00:29:05
URL: http://pluttisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0