tjejkväll

Ännu en ny dag.. och ännu mera muskelvärk av utan anledning.
Men jag har ju som sagt min nya drog, biofreeze ;) 
Tyvärr tror jag det är en förkyldning på G men går väl över som alla andra
förkyldningar.

Aja, igår hade jag tjejkväll hemma hos mig, var trevligt :)
Vart wiispel, intressanta diskutioner om allt möjligt från diskmedel till bajs...(fråga mig inte hur) 
o betygsättning på puttes och mina pajer.
Snart blir det våran egen version av "halv åtta hos mig" när vi kör hela laget runt.

Tack tjejer för ni kom! :)


Vårat sovrum som jag är förälskad i (snyggare i verkligheten) 

Nu är det dags för te för min del.
So long!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Tack för att du bjöd mig, och tack för den goda kycklingpajen! :) Det var supergott!

Och jag hade trevligt, och det var trevliga diskussioner som vi hade. Meningen är ju att man ska ha tokiga/intressanta diskussioner för att kvällen ska vara tokig ;) Nästa gång får det blir hos mig! Återigen, tack! Kram

2009-09-06 @ 12:26:07
URL: http://sabinaaa.blogg.se/
Postat av: Sabina

Och just det... Lägenheten är jättefin! Det sa jag till dig i fredags. Du har en bra smak, och du vet hur du ska inreda lägenheten :) Bra smak!

2009-09-06 @ 12:27:05
Postat av: Putte

Hm, hade för mig det var vi som inredde lägenheten? :P

2009-09-06 @ 17:43:19
URL: http://pluttisch.blogg.se/
Postat av: TinA

Är kär i ert sovrum.

2009-09-06 @ 18:37:24
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: darling



ja, hade det inte varit för att det hade skett en brand i tunnelbanan hade ju allt gått som en räls & skulle finnas ersättningsbussar men då fanns det ingen jag kunde se till tekniska & sen när man väl frågade en vart den bussen fanns vart jag skickad annan plats & fick åka med en buss som sa vart jag skulle hoppa av för där vänta på en buss & klev på fel buss så fick hoppa av & ja gud :(.. sen fastnar vagnen när man ska kliva av & allt folk som inte ville akta sig så man kunde gå in i mitten :(.. usch, försökte se glatt på det hela & ha modet uppe för davids skull men var nära jag höll på spricka & tjuta i all allmänhet när jag trodde det var kört :( Men gav mig inte jag skulle bara hem! så jag sa till ludde "okej, detta är bra att veta framöver man tar bussen 44:an mot skansen & byter där för komma till tekniska!" nu i efterhand mindes jag ju jag gjorde det förut men jag tänkte ju inte på kolla nr jag bara följde med sällskapet :(.. måste lära mig kolla allting sådant själv med :/

2009-09-06 @ 21:11:01
URL: http://oskrivnabladet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och jag blev inte ens bjuden =(

2009-09-18 @ 08:41:55
URL: http://ww.beoobeooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0