superhjälte, biofreeze

Har haft väldigt ont i nacke, axlar o vart trött ständigt.
Men idag hämtade jag ut min superhjälte, biofreeze (gel för muskelvärk)
o den är så jävla bra!
Man fryser ibörjan när man smörjer in den men den är befriande!
Det blir garanterat min nya drog :)  

Igår träffade man A på stan, shit va länge sen man träffade henne!
Väldigt kul o träffa henne igen :)
Men den jäkeln åker snart till norge o jobbar i ett halvår!
Typiskt när man kommer tillbaks till örebro :P
Jag o Putte ska kanske ta hand om hennes katt under tiden,
ska diskutera vidare med karln min....;)

Lägenheten då? köpte mörklila gardiner till sovrummet.
Alltså...jag är förälskad i sovrummet, blev så jäkla snyggt!
tänk er.. gråa tapeter, lila matta och lila gardiner= tjääärlek!
Kommer bild på det snart ;)

Ne, nu ska jag försöka göra en uppgift i kursen lindrande vård...
handlar bara om döden,döden o döden haha :P


Kommentarer
Postat av: TinA

haha jag tänkte också ha lila gardiner i tv-rummet, men sen kom pauls mamma med egna som hon sytt själv så jag får hålla mig lite närmare hösten eller nåt.



ni har ju vart hos lisa&martin, ser er lght som deras? =)

2009-09-04 @ 10:15:37
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: darling

hörru snigelbabe! svara mig på sms! ;) ska vi försöka boka en helg som vi kan träffas på? om jag får för dig & putte att stanna över helgen hos er? :) kanske man kan ha en tjej dag elr nåt också? :D alltså med toksöt.. inte sett er på jätte länge ju! :( annars frågar jag ronja om jag får sova hos henne ;) vill träffa dig & henne vilket fall som helst! hör av dig! :D jag saknar dig förstår du :( (L)

2009-09-04 @ 17:19:15
URL: http://oskrivnabladet.blogg.se/
Postat av: Ronja

Eran lägenhet är bara sååå fin, kan inte sluta säga det hihi :) Jag flyttar snart in där! Haha, nädå ;) Men får komma och hälsa på snart igen!



Hoppas Patrik går med på att vara kattvakt hehe :D

2009-09-05 @ 13:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0