Patriklina

Jag drömde konstigt inatt...

Jag drömde om att jag var makeupartist till Patrik under hans tävling.
Det var inte vilken tävling som helst...
Det var en skönhetstävling...
För damer...
I pensionärsföreningen!
De tre domarna var allvarliga med sina regler och sa:
"Gör honom till en dam, så att det ser äkta ut"
De övriga damerna stirrade ilsket på Patrik.
Patrik strirrade ilsket tillbaka på damerna.
Patrik var hugget att vinna denna tävling.

När det väl var det stora ögonblicket och tävlingen startade
så klev dam efter dam på scenen.
Den ena rynkigare än den andra... några med tjockare glasögon än andra...
några med käpp o en med ledsagarlabrador.
Men alla hade aftonklänningar gjort i siden.
Nu kom det stora ögonblicket!
Patrik!
I röda högklackade pumps, röda läppar, i en röd aftonklänning gjort av siden,
en brun lockig peruk och så givetvis skall vi inte glömma den förtjusande aftonväskan.

Domarna hummade allvarligt tillsammans o skrev ner sina poäng.
Patrik vann inte på grund av för mycket hår på bröstet och på benen! XD
Det var nån annan dam som vann.
Patrik kastade sin peruk i marken och frågade mig om hiphopstilen var bättre.

Jag minns tyvärr inte mer av drömmen, men jag gissar att jag svarade ja på
den frågan ;)

Hur skulle Patrik se ut, om han vore en dam?
Kanske såhär? :)

Patriklina next?


Kommentarer
Postat av: Putte

tid att bli feministisk nu eller vad :P

2009-09-09 @ 00:33:50
URL: http://pluttisch.blogg.se/
Postat av: Darlene

Hahahaha!

Sanna, du ska få en bok av mig, att skriva ner alla dina tokdrömmar i;P

Jisses, trodde jag skulle dö av skratt;)



Du vad sägs om att köra "matlagningtimme" med mig på söndag? Kan prata mer imon kanske.. ska iaf storhandla i helgen och tänkte... att du kunde hjälpa mig komma igång.. typ veggopajen mums=) å lite till.. så kan vi käka tsm eller nåt.. eller bjuda folks..??



Förresten är du frisk? Hörde att du gått på förkylningssmällen:S



Krya på dig iaf, å kram

2009-09-09 @ 04:05:13
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Darlene

Ps/hur kunde du glömma raka honom;p/DS

2009-09-09 @ 04:05:52
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Darlene

Ja, men då vet du ju till nästa gång.. att du bör raka honom först;P



Vore jätte kul om du hade lust att lära mig... följer order så gärna.. bara du säger dem!

Vi kan ju prata mer om det på fredag kanske?

Möjligtvist träffas lite.. fika.. .. ja något!

Krya på dig sjukling!



Kram

2009-09-09 @ 12:34:22
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: samantha

aa det va good leverenspaket och med ja fick toffegodis haha. tyvärr hamnade den inte i bloggberättelse. haha. haha ditt blogg va bra! du har nog NOG tittat FÖR mycket å tv-topmodell eller sykläder som en i gruppen försöker vinna. ja vet inte va det heter. det kan ja ha i min filmmanus en tittkick vore skoj. funderar...:) puss!

2009-09-09 @ 16:37:15
URL: http://samanthaque.blogg.se/
Postat av: Ronja

hahahahahahaha du och dina galna drömmar ;( alltid lika kul att läsa om!

2009-09-09 @ 18:44:57
Postat av: TinA

HAHAHAHAHAHAAHAHAAA! :'D

2009-09-09 @ 20:08:14
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0