Marabou polka, Marabou passion

Såg att Marabou, har börjat med två nya chokladkakor nu.
Den ena är Marabou med polkagris och den andra är Marabou med passionsfrukt och CHILI?!
Hm..
Såhär ser dom ut, googlade fram dom så att ni också kan se ;)

Marabou med polkagris är nog god, fast det finns ju en choklad med mint i?


Den här är jag mera misstänksam mot!
Hade dom skippat chilin, hade jag inte tvekat att köpa den!
Passionsfrukt+choklad låter gott, men chili?
Det vettefan... men who knows? :)
Nehe, nu ska jag ut o sätta mig på balkongen med kaffe, Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hmm det e bra att vara kritiskt.. men det kanske e gott:) Vi får ha en chokladprovning:D



Ses snart slutar när jag e färdig med en promenad här;)

2010-04-24 @ 13:53:00
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: maria

ååå va finns nu??? måste fan smaka.. älskar dom choklad... willy brukar har allt...

2010-04-24 @ 16:44:09
Postat av: sanna

Ica maxi vid eurostop har den chokladen.

2010-04-24 @ 17:43:50
Postat av: Ronja

Väldigt konstig smak haha, men den första är säkert god :)

2010-04-25 @ 22:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0