Tillbaka till 80-talet

I lördags vart det tillbaka till 80-talet igen ;)
Då är det faktiskt väldigt praktiskt och ha självlockigt hår!
80tal= poffhår, och det har både jag o sara! :D

Sara agerade akutfrisör, för jag såg INGENTING pga en väldigt lång lugg.
Jaa.. jag vågade låta henne klippa! Men det vart bra och jag kunde se igen!
När vi vart sådär lagom lulliga så knallade jag, sara och saras kompis fia vidare till 80talsfesten.
Massa folk som jag inte kände! men roliga :D

Så jag klagar inte.
Eller jo.. på morgonen gnällde jag..
Hade helt glömt bort att jag skulle träffa gänget kl 11.. olagligt tidigt...  
Då vart det genast lite jobbigt!  

Hoppas på flera 80talsfester, dom har roliga kläder!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe oyeah, 80-talsfester ska vi ha igen:)

Flera gånger! Det var på den goda tiden det;D

(vem låter plöstligt gammal här:P:p:p:P:p:P)



Tack för helgen!!!!!!!!!!!!!!

Kram!

2010-04-26 @ 07:19:05
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Ronja

Jättefina bilder på er två :)

2010-04-26 @ 09:18:28
Postat av: Sabina

jättefina bilder på er två töser! :)



ska du och sara festa på fredag?

kram!

2010-04-28 @ 07:50:24
URL: http://sabinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0