Grubbel

Grubbelgumma, det är vad jag är just nu.
Är väldigt kluven o många tankar åker i bollen just nu.

Funderar på att söka till olika utbildningar till hösten, måste ju ha en plan B
om jag inte får något jobb till hösten.
Det är bara drygt, det är så jävla surt att det krävs många gånger Matte B.
Matte... bara ordet matte gör mig spyfärdig.

Jag har tittat lite på olika utbildningar...
Har en liiiiten pyttedröm... om att bli biståndshandläggare.
Tror jag skulle bli en jäkligt bra sådan ;)
Eller vad sjutton vill jag bli när jag blir stor?!
Kan jag inte knäppa med fingrarna o bara komma på det?

Vad vill ni bli när ni blir stora? :)


Kommentarer
Postat av: TinA

HÅLLER MED! :O avskyr matte och så är det bland deras krav, huhuhu. >.< Ogillar att lärarna sa att vi inte behöver matte B i framtiden - tss! Undra om de skulle säga annorlunda nu!



I framtiden, hm just nu vill jag bli webdesigner eller systemutvecklare kanske.. Koder och grejer, svårt som satan, men jag gillar det jättemycket! :)



Japp, Paul har gått runt här och skrytit om det hela dagen, trots att det bara vart jag o lillebror här hemma. Det betyder att vi fått höra det ett antal ggr idag.. haha. :P Men jag förstår honom, det är ju skitkul för honom. :)

2010-04-09 @ 00:07:27
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sara

Jobbigt det där med stora beslut..

men sök!! Du kan bli vad du vill:)



Stor..? Jag vill aldrig bli stor:D

2010-04-10 @ 01:50:59
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0