Grattis i efterskott

Något som jag verkligen avskyr, är att diska.. finns inget tråkigare!
Nyss tog jag tag i diskberget.. kändes som en evighet innan jag blev klar.
Då slog det mig... att det var väldigt många glas, så jag räknade..
jag fick ihop 21 glas på tre dagar?!
Det största boven i dramat är jag, tar säkert minst 5 glas per dag?

En sak till slog mig.. att jag är jävligt glad att jag inte är diskansvarig här hemma i vanliga fall!
Den vandrande levande diskmaskinen är i Sundsvall, det är bara därför jag diskar...
I vanliga fall rör jag i grytorna o ger fan i disken ;)

Glömde ju.. Ronja fyllde ju år igår!
Så GRATTIS i efterskott! =P


Kommentarer
Postat av: TinA

haha! 5 glas per dag? Herregud, nästan så jag blir glad att jag inte bor med dig då ju ;) Här hemma är det jag som är disk-ansvarig :P



Ja, Pauls goda nyheter kommer jag nog berätta snart, kanske ikväll.. :) Dock är det bra nyheter för honom/oss, inte för så många andra (egentligen alltså) du kan nog nästan gissa vad det är.

2010-04-08 @ 21:03:27
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Maria

jag använder bara en glas om dag, jag o min kille delar på en.. vi har stor glas... =)

2010-04-08 @ 21:48:04
Postat av: Ronja

Söt du är som la in en bild på oss :) tack igen!! tur du kom ihåg det till slut, haha!



hur kan ni använda SÅ många glas? man kan enkelt skölja ur de när man använt de, och sen använda samma igen :P

2010-04-09 @ 12:53:46
Postat av: Putte

Ja, o varför det? För att du aldrig lär dig spara på glas utan tar nytt på nytt, fast.. Jag är inte bättre själv :) miss u! puss!

2010-04-09 @ 20:48:56
Postat av: Sara

Haha, jag kan diska åt dej;)

Hmm om du lagar mat åt mej:D



Deal??

2010-04-13 @ 14:01:32
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0