2010

Dags för en summering av det gångna året,
repris från ifjol :)

Januari:

Nystartar året med en ny frisyr :)
Firar Leo, som blev 22år ung!

Februari:

Höjdpunkten i februari var Sälen!
Slalom med goa vänner.
Och mina gamla pjäxor från 90talet sprack o gick i bitar ;D

Mars:

Träffade Britt-Inger, Helene och Harry från Sundsvall :)
Jobbade rätt mkt, en väldigt tung månad både ekonomisk och känslomässigt.

April: 

Det vart några fester under april, Buggfest, där alla bjöd på sig själva :)  
80talsfesten med Sara var rolig oxå!
Vi firade även Ronja som blev 24, hemma hos mig.

Maj:

Det händer mycket drama denna månad, herrejisses säger jag bara! 
Går inte in på några detaljer här... ;) 

Juni:

Höjdpunkten här var roadtripen som jag och Sara gjorde.
Hann med att åka till tinA, mormor o morfar, syster, bror, Danne o Saras systrar! 
Det vart ett litet äventyr, vi avslutade våran roadtrip med Liseberg :) 
Sara o jag firar midsommar i en sommarstuga.
 
Juli:

Höjdpunkten här är när jag flyttar in i min lilla etta och 
ha min Danne hos mig :)
Tezz, jag, Jonas o Danne tog en danstur på golvet i Brunnsparken, 
men sen hur hemskt dåligt det gick... det talar vi inte högt om ;) 

Augusti: 

Mer och mer kär i Danne :)
Slutade jobba på servicebostad och började jobba på ett elevhem.
Jag stormtrivs både med arbetskollegor och elever :)

September:

Vi firar Ngoc, att hon flyttat in i sin lgh och blir 25 :)
Vi har en kräftskiva oxå, med roliga lekar.
Danne flyttar in hos mig!

Oktober:

Jag blir firad av mamma,Bosse o Danne, vi äter ute på restaurang.
Jag fick min allra bästa födelsedagspresent, mannen som 
satte Örebros kvinnor i rädsla, åkte äntligen in!
Musse o Mimmi åkte ner till Växjö på Halloweenfest :)

November:

Jobbar för fullt.
Vi var på glöggmys hos Ronja o Emil, så söta kattungar dom hade! :)
tinA o Sara hade fest, o jag träffa gamla kompisar o nya prickisar,
roligt o se alla fulla, när man själv är nykter :P

December:

Jag slutar på min underbara jobb =/
tinA och Sara styr upp en julfest!  
Firar jul med mamsen o Bosse. :)

Snart 2011, Ser framemot nästa år!
Flytta till en gemensam lgh med Danne och börja på ett nytt jobb.  
Sen får vi se vad 2011 har att erbjuda ;)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Söt inlägg! :)

Funderar på själv att göra också så :)



min nya blogg!

kram

2010-12-31 @ 08:30:26
URL: http://lillasabina.blogg.se/
Postat av: TinA

Mycket givande inlägg, ja! :)

2011-01-04 @ 21:16:35
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Asy

vilken underbar år du haft!:D du är verkligen saknad, måste ses! ÖREBRO-OFF! jobb - vart? sambon har ju bra enormt lön.....:D pussokram

2011-01-05 @ 00:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0