Tandborstedrömmen

I natt drömde jag mig till drömmarnas värld o tokigheter.

Jag o Sara gjorde reklam för vanliga simpla tandborstar!
På badstranden stod vi i bikini o gjorde reklam.
Kameran gick på...
-"Enkelt att ha med på stranden ifall du ser en snygg kille, o du behöver piffas upp snabbt!"
-"Bara o borsta! Finns i olika färger."
-"Ser du någon som har gula tänder, så ta med dig flera och ge bort"
Sen drog sara o jag värsta smilet o ropade -"Cover girl!"

Kanske beror på att jag har sett repris av top model? =P
Hahaha! Tänk o ge en tandborste till en vilt främmande människa på stranden i verkligheten!
Vilken arg min man skulle få tillbaks... ;D


Bild: google

Kommentarer
Postat av: TinA

Hehehehe vad äre för drömmar du har egentligen :P

2010-02-24 @ 15:03:56
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag höll på att dö av skratt när jag läste inlägget!

Fan vi får nog ta å extraknäcka som det=)

Då kan jag ju passa på å ragga;)

Ha d superb däruppe i kylan.. saknar dej!!

2010-02-25 @ 12:43:47
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Ronja

haha du och dina knasiga drömmar ;)

2010-02-26 @ 12:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0