Test

Måste snart lägga mig om jag ska orka upp halv 6..
Fast.. det är inte så lockande :P

Så gjorde ett test som jag hitta på en annan blogg för att
roa mig lite. prova ni med? test

Du är rosamolnare!
Du är romantikern i egen hög person.  
Gulligt, blommigt, pasteller, rosendagg, skvaller med vänner, parmiddag, pill och plock, genomtänkt och färgmatchat och omsorgsfullt. Ditt hem är en dröm i värme och närhet. Mjuka, milda färger - gärna pasteller - är dina favoriter. Detaljer som spets, virkat och ärvda ting. Du älskar blommor, levande och torkade, på skira tyger eller tapeter. Dina golv är vitmålade eller vitlaserade. Du älskar att omge dig med gardiner, mattor, filtar och kuddar. Kanske har du inramade kärleksbrev på väggen. Dina möbler är lite gammaldags, gärna utsirade och feminina. Du blir varm av att tänka på en mysig hemmakväll med din älskling. Kram på dig!

Haha stämmer inte helt o hållet men stämmer lite iaf ;)
Fatta inte varför texten helt plötsligt blev blå! men ni får överleva!


Kommentarer
Postat av: TinA

detta låter intressant :D jag gör testet med! :)

2010-02-10 @ 10:34:14
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: samantha

haha , tack för det ja gjorde test också:) den är bloggad. visst ja bara du som vet vem jag är haha.. kul du. aa ja överlever å att läsa bra färgtexter haha. puss!

2010-02-10 @ 18:31:57
URL: http://samanthaque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0