Tokstollar på is

Dålig uppdatering här..

Well, har jobbat ganska mycket, på gott o ont!
Blev erbjuden senast idag men då tacka jag nej =P

Var på fest i lördags, vilket inte va så lyckat för min del just.
Sen ska jag säga att alkohol o megahuvudvärk går verkligen inte ihop, haha.
Menmen får väl hoppas på att det blir bättre nästa gång ;)

Men jag har gjort roliga saker oxå! 
Åkte skridskor med Bambi förra veckan. Det va riktigt skoj! :) 
   
Skjuta mot mål!                                                                 

Bambi försöker också!

Två tokstollar på is, håll er hemma!


Kommentarer
Postat av: Sara

Du vet jag hjälper dig alltid!



Vet att det inte blev så lyckat.. du annars inte det blev katastrofalt sen.. mobilen e borta så jag får nog köpa ny i veckan.

Vi kanske kan ses över en fika eller nåt sen.



Det var kul att du kom iaf, nästa gång ser vi till att det blir utan en viss person.



Love you! Kram

2010-02-01 @ 12:04:36
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Sabina

Nämen titta. Hade ni hjälmar på er? ;)

söta ni är.



åka på onsdag? hos tezz?



kram!

2010-02-01 @ 22:38:15
Postat av: Sara

Haha, ja du tog min mobiloskuld;)

2010-02-01 @ 22:51:29
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0