Tisdag

Sitter här o dricker kaffe med mjölk, mm, lovely!
Trots att jag varit vaken sen tre timmar så sitter jag i nattkläder fortfarande.
Börjar få ont i halsen o börjar jobba halv fyra oxå.. Sååå synd om mig *snörvel*
Well, bara gå o platta luggen o dra ett stort smile, så går den här dagen oxå! 

Var grymt sugen att se den tecknade filmen, "Prinsessan o grodan" ända tills jag 
såg att den var på svensk tal....
Det tycker vi inte om! =( aja.. får snällt vänta tills den kommer ut på dvd istället. 


Kommentarer
Postat av: c

bläää för svenskt tal! miss u!

2010-02-02 @ 13:10:26
Postat av: TinA

åååh vad tråkigt med svenskt taaaaaal. jag kan titta på det om det finns text till, då blire som att man glömmer bort deras röster, men man lystrar till olika ljud och sånt i filmerna :)

2010-02-02 @ 13:39:21
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sara

Svenskt tal suger helt å hållet.. inte roligt att lyssna på och svårt att lyssna på:S



Mmm säg te om du hittar nåt med engelskt text te så ser vi det istället;)

2010-02-02 @ 16:59:01
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Ronja

Svenskt tal är ju sämst ^^ skulle också vilja se den filmen, men vi får väl snällt vänta ;)

hoppas du inte håller på att bli sjuk!

2010-02-02 @ 19:31:27
Postat av: darling

du har en award att hämta i min blogg ;)

2010-02-06 @ 13:19:35
Postat av: Sara

Mm jag har börjat inse vilken nitlott det e att ha praktik i Dyltabruk=(

Tack för sms, ska söka imon;)

Puss å kram!

2010-02-08 @ 12:22:09
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0