Nya hörlurar o mera snö

Länge sen man skrev här, IGEN... :P
Fast jag är ju seg, inget nyhet direkt...

Idag for jag o Putte till Marieberg, för jag hade bestämt att jag äntligen
ska köpa mig ett par nya hörlurar.
Mina gamla hörlurar gick sönder redan i början av dec...
Så jag har inte kunnat lyssna på musik som jag har velat.
Tänker sååå mkt bättre med musik, I´m alive!
Så nu har jag pussat på mina hörlurar o dansat flera varv! :D

Gash, Vet inte hur många gånger jag har läst el hört: Vad trött jag är på snön! 
Då blir mitt svar: Håll käften med gnället!  
Dessutom så ska det vara så här mycket snö, eftersom vi BOR i Sverige!
Var glad att det kommer snö överhuvudtaget, om 40 år kanske vi inte har snö
längre, vem vet?
Kommer vi då gnälla om att det är grått o trist utan snö?
Tänk istället att snö glittrar vackret av solen!
Man blir äckligt barnslig o finurlig när det är kramsnö ute!
Man blir glad av få rosiga kinder efter en vinterpromenad.
Det finns en viss charm med att åka bil i snö.
Man kan åka alla sorters vintersporter ;)
Man kan fånga snöflingor med tungan. 
Man kan göra snöänglar i snön!

Ok,ok, erkänner! har också vart less vissa dagar speciellt då man ska
skotta fram eller skrapa bilen olagligt tidigt på morgonen...Höhö =P


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, snögalning:P

2010-02-22 @ 00:23:34
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: TinA

jag tycker snön o isen är läskigt när man åker bil :(



vill du bli min snökompis? ingen här vill leka med mig o vi har asstora snödrivor :/

2010-02-22 @ 10:17:14
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Ronja

Söt bild på dig :D du har rätt om det där gällande snön, vi får sluta gnälla och vara glada istället ;) fast det har varit en otroligt låång vinter, men det är ju så det ska vara :D

2010-02-26 @ 12:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0