födelsedagsbarn

Har vart lite tyst de senste dagarna på min blogg.
Har inte vart på det bästa humöret.
Menmen ska försöka rycka upp mig =P

Idag har jag roat mig med ett tandläkarbesök, lagat ett hål,
det var djupare än tandläkaren från början trodde.
Med andra ord så gjorde det ont!
Men en positiv sak är att jag fick betala halva priset, det tycker vi om!

Helgen kommer bli positiv, fira Leo (som fyller 22 år ung idag),
oroa dig inte jag kommer alltid vara äldre =P
GRATTIS på din 22 årsdag!
O imorgon är det min systers födelsedag,
men där är hon alltid äldst hehe.
GRATTIS systeryster! (om du nu läser)


Kommentarer
Postat av: Fia

Hehe, ja barnen är så roliga med sina funderingar :D kram

2010-01-14 @ 22:22:44
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack för att du gratta mig så fint=)

Hihi, känner mig riktigt ung när du skrev Leo 22 år:P Hehe får hålla mitt barnasinne i gång=)

2010-01-15 @ 18:06:33
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0