Mitt nyårslöfte...

Imorgon är det arbetsförmedlingen igen, lagom roligt.
Känns som att dumförklara sig, men a-kassa behöver man ju.
Oroar mig för att det kan ta ett braaa tag innan a-kassan kommer. 
Jaa..måste se efter andra timvik också,
dom är ju aldrig sjuka där jag jobbar ibland, haha.
Men, jag har några planer iallafall...
Det kommer ordna sig, det gör det alltid ;)

Idag träffade jag en gammal god vän i min favoritaffär lagerhaus.
Man blir så glad av att träffa gamla vänner igen :)
Sen har jag o Leo övat på våra dancemoves hemma hos mig o spelat 
super mario.   

Se där...man kan ha kul även om man är arbetslös...
Eller så fint som det heter, arbetssökande =P 
Är jag verkligen arbetslös? Har ju alltid haft något sen jan 2006.
Antingen arbete eller plugg.

OK, 2010 kanske inte börjar fullt så bra.
Men, slutet av 2010 så ska jag vända så att det blir bra!
Tadaam! där har ni mitt nyårslöfte!
Återstår bara o se om jag lyckas...
En sak är säker! försöka går alltid ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, ja.. tyvärr kan du ju inte rå för det;P



Nice pice du la ut;) Alltid kul att öva dansmoves med dig!

Det kommer gå toppen med jobb, vänta lite så får du se;) Kram

2010-01-07 @ 08:00:40
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: darling

japp, på den sidan var man tvungen att betala för iaf.. men ska visst finna gratis sidor också :P

2010-01-07 @ 15:50:14
URL: http://oskrivnabladet.blogg.se/
Postat av: TinA

det låter ju som ett bra nyårslöfte =) hoppas det går bra för dig.. o att jobben visar sig snart! jag rullar fortfarande tummarna för att paul ska få anställning där han praktiserar nu.. den 1e feb ska han få veta (om jag minns rätt) hur det blir.. brr!



sv: haha jågärt? jag undrar vart dom får sina konstiga ord ifrån.. ;) jag tror jag kommer gilla Avatar.. =) jag brukar gilla sådana filmer så det kommer nog bli bra ;) .. :D:D vill du paralyserad av skräck ska du se paranormal activity.. när jag såg den funderade jag och min bror på fullaste allvar att sätta igång kaffe o aldrig mer sova pga filmjäveln.. :P

2010-01-07 @ 21:58:44
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Ronja

Det löser sig alltid ska du se :) Och nu har du ju jobb imorgon, så du är en bit på vägen ;)

2010-01-07 @ 22:50:14
Postat av: Sara

Ok, du slipper whiskey i kaffet.. om du hittar den å jag bjuder dig på fikat;)

Kolla din mobil vetja=)

Kram <3

2010-01-09 @ 14:41:24
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0