Nattblogg

Min kärring glor på tv o jag kan inte sova..
Om det är lingonveckan eller nacken som påverkar det,
det vet jag inte.
Min nacke gör ont, jag blir yr av det till och med.
Ska tvinga vårdcentralen o titta på min nacke imorgon.
Faktiskt så hoppas jag på att dom ska hitta något fel.
För jag kommer bara sucka om dom inte hittar något fel.
Då är det massören om igen.. :P

Min mobil hade retas med mig o gömt sig, men hittade den i kväll,
-mohaha slut på det roliga, I can see you ;) 

Folks! Avatar måste ses, dom som inte sett den måste se den!
Dom är så vackra! påminner om blåa katter o så frääser dom ;)
o så självklart, en bra film.

Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: TinA

med din beskrivning av Avatar måste jag helt klart se den! ;)



hoppas nacken blir bättre.. :S det fick mig tyvärr bara tänka på en skräckfilm jag såg i förra veckan. brr,.

2010-01-04 @ 13:34:16
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Ronja

Hoppas du fått tid på vårdcentralen nu!! De måste ju hitta felet, så det kan bli bättre!



Hihi ja Avatar var ju sååå bra :D

2010-01-04 @ 13:45:21
Postat av: Dennis

hej gumman. Har din mobil gått och dött nu igen? haha. Jag ska upp till Örebro nu på fredag. Vad sägs om att ses?? :D



Kanske kan jag sova över denna gång också? hihi..

Kram

2010-01-05 @ 10:13:47
URL: http://www.dennislindell.blogg.se.
Postat av: darling

haha, nejrå jag ska inte alls glömma bilstolen! ;D sen får jag gå & köpa en till dig så jag slipper bära med en i fortsättningen ;) haha, inte för att den tar någon plats men ändå! ;) tack för påminnelsen! :D & tack för dina 3 kommentarer, visst är hans kommentarer klockrena emellanåt ;) & sweet :D nejrå, jag ger inte upp om kampen om blöjfri ;)

2010-01-06 @ 11:36:19
URL: http://oskrivnabladet.blogg.se/
Postat av: Sara

Kanske inte i morse, men nu ikväll;P

2010-01-06 @ 17:06:36
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0