Uppdatering igen!

Dags o uppdatera igen!
Vad har hänt på senaste?

-Har blivit med jobb!
-A-kassan har kommit! (det tog bara 5 månader)
Sen har jag hunnit med roadtrip i två omgångar, första gången med rödtotten o sen
en gång själv :)
Träffat syster, bror, mormor,morfar o vänner, blev faktiskt riktigt lyckat :) 

På elva dagar har jag hunnit med Ullared, Göteborg, Växjö,Hindås, Lund, Målilla, o Jönköping.
O matat in lite utflykter i mellan också. 
Trivs väldigt bra bakom mina solbrillor, med bra musik o brumma med min trogna vapendragare Ärtan ;)

Det var väldigt surt o komma hem till min ekande, tomma lägenhet med tonvis med brev o räkningar...
Då vill man hellre vara ute på vägen, köra o skita i allt.
Inför bilkörning istället för terapi!
Det är nästan så att man överväger om man ska vända bilen o köra ner tillbaks till Växjö.
Trivs bra där!

Men nepp, nu får jag allt ta o stanna kvar här, fira midsommar med vänner i en sommarstuga :)
Sen drar ju jobbet igång o så ska jag flytta i början av juli. 
Det är lite av vad som händer i mitt liv. 
 
Detta är planlösningen, blir första gången jag bor i en etta o har kokvrå,
men va sjutton, jag ser det som en utmaning, here I´m come ;)
TINGELING!


Kommentarer
Postat av: TinA

Det blir nog bra med 1:an :D

Synd på bara att bilkörningen är kanske nåt mer elakt mot naturen än vanlig terapi, men annars vart det en bra idé för road trip lät himla kul när ni berättade det :D

2010-06-27 @ 17:24:10
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Anna

Äsch du kommer trivas till tusen ^^ Det är stort nog för en person men för typ två snart tre så kan de bli knepigt ^^

2010-07-21 @ 11:08:08
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha har missat din uppdatering;)

Me like:D



Mmm men om han vill så kan han ju bo hos mej på lov å så;) Jag e ju fasen kär i katten i mästerstövlarna!!!

2010-07-21 @ 18:30:00
URL: http://irlandskan.blogg
Postat av: Sabina

har missat din uppdatering.



jag kan tänka mig hur fint du har i din lägenhet :) du har bra smak när det gäller lägenhet.



och flumride. vill åka!

2010-07-21 @ 18:35:51
URL: http://sabinaaa.blogg.se/
Postat av: Asy

stackars! men livet rullar på ändå hehehe puss

2010-08-22 @ 23:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0