Nice helg men med ångest.

Nu har Patriks päron o mormor åkt iväg, hihi dom är så goa :)
Dom har fixat o donat hos oss med nya träpersinner, dvdhylla o sängram,
nu ser det riktigt nice ut :)  
Vi har även vågat oss på o göra egen sushi, supergott!
Annat som var gott var indisk mat på restaurangen, då mina päron fick träffa patriks päron
för första gången på två år, haha :P

Men trots allt positiva som hänt i helgen så har jag haft en dålig känsla eller ska
man kalla det för ångest? 
Det har verkligen gnagt i mig att jag ska jobba på tisdag o hela veckan..
O det bara växer...att jag verkligen inte vill!
Men det är ju bra stämning o så nu.. men jag lever väl kvar, då det var dålig stämning o kaos.
Blir lite nere då.. har inte ens lust med bugg ikväll för att jag har ont i magen pga dålig känsla.  
Det kanske inte är meningen att jag ska jobba där.
 
Måste söka något annat.
Fast.. då kommer vi till hm.. lathet? feghet? ;)
Well, well söka annat jobb måste jag!


Kommentarer
Postat av: TinA

Usch, såna känslor är skitjobbiga :( Hpppas det försvinner innan dagen är slut, är ju tråkigt om en rolig helg 'förstörs' av en jobbig känsla :/ Hoppas också att hela veckan ut blir bra ändå, trots jobbet.

2010-03-07 @ 18:28:44
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sabina

Härligt att höra att det har varit en bra helg :) Kan tänka mig att det ser fint hos er efter ni har fixat lite till med lägeheten. Dessutom är lägeheten fin!



vilken jobbig känsla du bär :( du kanske ska lyssna på magkänslan? du ska inte behöva tvinga dig själv att göra något som du egentligen inte vill, som du vet att det inte känns bra för dig.

jag vet hur det är, och jag har också varit i en sån sits. det är skit jobbigt.



lyssna på din känsla. vill inte du jobba där, ska inte du behöva göra det. sök ett annat jobb.



ta hand om dig!



krams!

2010-03-07 @ 18:28:59
URL: http://sabinaaa.blogg.se/
Postat av: desiree



man ska inte göra nåt man inte känner är rätt :( jobba där tills du finner nåt annat gumman? :/ så att du inte går miste om pengarna som du får men samtidigt är det ju inte värt det om du mår dåligt :( <3

2010-03-08 @ 09:32:15
URL: http://oskrivnabladet.blogg.se/
Postat av: Ronja

Gumman då, jobbigt att du ska känna så :( Men det är helt förståeligt med tanke på att du inte trivdes så bra där förut. Sök allt annat du kan söka, så kommer du nog snart få något annat jobb som du trivs bättre med! :)

2010-03-08 @ 11:32:33
Postat av: Sara

Ja sök annat jobb!

Men du har iaf nåt annat på sommaren??

Iaf hoppas det löser sej!

Kram

2010-03-08 @ 21:53:06
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0