Drama

Long time no see.. Well va ska man säga.
Man är rätt trött på allt drama som kan vara i ens liv ibland!
Men som tur så kan man garva åt det också ;)
Några av er vet att jag inte har någon tv just nu... Men det behövs inte!
Jag har drama så det räcker =P

Senaste nytt på trasig/sönder listan då... ?
Plattången gav upp helt.
Så nu tror ni att jag har gått omkring med värsta poffluggen alá 80tal =P
Nedå.. köpte mig en kanonbra plattång som förhoppningsvis håller ett bra tag!


Igår hände det nåt knäppt,
igår kväll gick jag o tvättade, hade kvälltid 21-24...
Jag segade med att hämta min tvätt fram till halv ett.
Börjar vika min tvätt, när jag hör hur dörren öppnas o in kommer en gubbe.
Han kliver in i tvättrummet...
"Behöver du hjälp med din tvätt?" frågar han.
"Nej tack, jag klarar det här"
"säg till bara, jag kan bära tvätten till det numret du bor på."
"Nej tack, jag klarar mig"
Sen gick han.
Men fattar ni hur jävla rädd jag blev?! Vem fan gör sådär?
Går in en tvättstuga halv ett på natten och frågar om man vill ha hjälp?
Kan lova er att jag svettades av ren rädsla!
Men såhär i efterhand så garvar jag lite åt det ;)

TINGELING! 


Kommentarer
Postat av: Sara

Usch vilken läskig gubbe:O:O:O

Skumt område du bor i!



Ja, jag röstar för dramafritt jag med;)

Mitt drama har tagit slut iaf. Hoppas du oxå slipper det!



Kram

2010-05-24 @ 07:21:41
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: TinA

Ehh ja det var skumt av den där gubben :S what the hell, liksom.. :'S tur att han iaf gick iväg, men undra vad han liksom gjorde där såpass sent. O.o

2010-05-24 @ 13:14:00
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Ronja

Shit vilken skum gubbe, som kommer mitt i natten! :O Men bra han gick iväg!!

2010-05-24 @ 18:21:41
Postat av: Sara

Japp idag e det bättre;)

E verkligen glad att du ska flytta därifrån!

Man kan ju inte bo med såna där knäppgökar:S

Jobba lugnt;) Kram

2010-05-24 @ 20:51:33
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: asy

haha , du kan väl ringa mig å videosamtalet , ja är din tv:)

2010-06-04 @ 00:32:47
URL: http://samanthaque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0