Vaken natt

Att jobba vaken natt när det är väldigt lugnt är farligt..
Risk att somna!
Tur att det finns tv, dator och gymboll ;)
Fick en liten överraskning när jag kom till jobbet, numera hänger
det en 50 tums platttv på väggen! :D
Liite häftigt tyckte jag att det var ;) 

Och annars?
Danne, jag o hårbollarna fluffar runt i våran kalla 32 kvm lgh.
Förkylda, trötta o jobbar för det mesta.
Kan ju säga att en större lgh skulle inte sitta fel :P
Men,men den lilla lgh har sin charm trots allt.

Och nu?
Nu kan helgen börja tycker jag..
Har jobbat för många dagar, nu vill jag att fredagen ska komma!
Så jag kan smutta på min Corona med en limeklyfta o
bara njuta av ledigt!


Kommentarer
Postat av: Asy

heeej , länge sist va kul bild på däj! ballt;) ja kladdis är du duktig på vet jag:D ja lgh är såå liten men det funkar! Du äger iallafall ett bostad;D Kommer du nångång ner till göteborg?;) puss

2010-11-17 @ 09:12:36
URL: http://samanthaque.blogg.se/
Postat av: TinA

tänk om man kunde få samma överraskning när man kommer hem till sig själv: en 50tums tv :D haha.

Går det bra på jobbet, trivs du än? :) Längesen vi såååååågs. Så lite kul o höra ifrån dig på bloggen iaf. :D

har hört att det är kallt på åbackehuset.. Har de inte satt igång värmen i elementen eller.. vad händer egentligen? :S



Hoppas du får en skön fredag för övrigt! :D

2010-11-17 @ 19:39:08
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha sexy babe;)

Mm ursäkta terroseringen förut:P

Jag åt faktiskt lunch vid eran vind längst upp, orkade inte (hann inte) cykla hem så jag åt där.. så nu vet du hur konstig kompis du har;)

Hoppas du fick sova ut.. Kram!

2010-11-17 @ 21:35:38
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Sabina

Du verka ha roligt på jobbet du ;)

Hoppas det går bra!



Ta det lugnt med din Corona ;)

Kram

2010-11-18 @ 22:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0