Ryser

Ryser när jag läser alla överfall och våldtäkterna som har skett.
Förstår inte överfallsmannen/männen att dom förstör för de kvinnor som blir
överfallna?
Det tar nog lång tid att komma över sånt och frågan är, om man någonsin kan
komma över sånt alls?
Blir väldigt nedstämd, hoppas verkligen inte det blir samma höst och vinter som i fjol, inte igen!
Hoppas han åker fast, och då hoppas jag han får sitta inne LÅNG, LÅNG, LÅNG tid.

Polisen uppmanar nu att kvinnor inte ska gå ut själva på natten, 
jag kan inte hjälpa det, jag blir arg!
Vi ska väl ha rätt att gå ut när som helst och var som helst, helt själva.
Men samtidigt förstår jag, man ska inte utmana ödet.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7933095.ab

Kommentarer
Postat av: Ronja

Ja det är helt sjukt att det händer igen, och TRE stycken överfall på ett dygn, helt jävla sjukt!! Det får verkligen inte bli som förra hösten/vintern! Nu har de ju tydligen gripit en man, så vi får hoppas att det är rätt man!!!

2010-10-11 @ 20:59:22
Postat av: TinA

Håller med både dig och Ronja.. och ja, de verkar ha fått tag i honom nu!

2010-10-12 @ 18:00:38
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Asy

ähh helt sinnesjukt är det... man är troligen född med att ha tittat på en som gav anledning till dom blir bara galen i en och flera:/ puss

2010-11-17 @ 09:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0