Tisdag

Nu börjar kylan i mitt lilla kök bli ett dilemma... 
Måste in i köket imorgon.. o diska, kommer hinna frysa ihjäl innan jag är klar!
Att gå in i mitt kök är som att gå ut i friska höstluften.
Men för att se det positivt.. man blir ju pigg iaf ;)
Och man får tända massa värmeljus... myys!

På jobbet har vi verkligen haft skratt och kramkalas ikväll, härligt! :D
Känns så skönt att jobba där och inte på min gamla arbetsplats.
Man har en lite av en föräldraroll på elevhemmet, tjatar, bestämmer o busar. 
Jag gillar! (för det mesta) =P  


Kommentarer
Postat av: TinA

haha bossen Sanna dyker fram alltså ;) Härligt att du trivs där bättre i alla fall :D



huh, varför är ditt kök så kallt för? :O

2010-09-29 @ 14:36:31
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: TinA

ps. jo jag hade lucka 24 kvar innan jag for till örebro.. men paul har säkert smaskat i sig den nu:P ds

2010-09-29 @ 14:37:08
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Daniel

Stackars lilla söt :)



Jag ska fixa isoleringen så fort jag flyttat upp :)

kram och gos

2010-09-29 @ 17:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0