Liten utflykt till Brändåsen

Nu är man hemma igen!
Öppnade balkongdörren på en gång o katterna vart helt överlyckliga :)

Så täppt i näsan jag var igår o idag!
Min arbetskollega hörde ju knappt vad jag sa.. tur att teckenspråk finns ;)

Vi var på en liten utflykt till Brändåsen...
Åt helvetes fel... Vi skulle ju till Finspång, inte till Askersund!
Herrejisses säger jag bara... jag skulle egentligen har kört, så hade vi inte kommit försent till
Finspång!
Jag var i full gång på att förbereda med papper i bilen, sen såg jag nämligen att vi var på väg
mot Jönköping o sa åt min arbetskollega:
"Sväng åt höger, vi ska inte till Jönköping, vänd tillbaka till Kumla!"

Hahaha!
Stackars J som frågade titt som tätt innan varje korsning/rondell:"Vart ska jag?!"
Jag styrde o bossade : "Höger! Vänster! Rakt fram!"
O bilen... det var ingen direkt turbobil om man säger så... en sketen polo som man
fick växla ner till tvåan så fort man skulle upp för en backe! *iiiiiiii,uff,stön*
Stackars J har ju sin prövotid kvar så det var strikt efter hastighetsskyltarna...
Jag blev ju stressad o frågade:"Om du är trött så kan vi ju byta?"
Hahahahaha, men roligt hade vi :)

Ser rätt snygg ut, men verkligen ingen turbobil!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, vilken tur att du hade koll;)

2011-04-30 @ 16:51:09
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0