Toscana

Så var man hemma efter en vecka i ljuvliga Toscana.
Kan säga att jag blev kär!
Kär i Toscanas utsikt mot bergiga vingårdarna och olivträden.

Toscana, rädda mig ifrån isbjörnarna!

Nu har jag fattat grejen med italienskt glass! Så mycket mer smak,
jag har suttit flera gånger o försökt luska ut hur FAN dom gör!
Pizzan ska vi inte tala om... så tunn pizza...
Nu kan man ju inte äta pizza här hemma på ett bra tag!
Parmaskinka... o all charkprodukter.. mmm!
Tiramisun smälte fint i munnen och så cappuccino till det :)

Ok, jag är lite smått galen i mat... (Vi skyller på hotell o restaurangprogrammet!)

Bostaden, den kunde man inte direkt klaga på heller.

Här bodde vi!


Här plaska vi runt, Badankan fick tyvärr inte följa med till Italien, stackarn...


Sista dagen! Sen brumma vi iväg hem till isbjörnarna.
Autobahn var häftigt! Men efter 100 mil var det inte lika häftigt längre!
Från Örebro till Toscana där vi bodde var det ca 220-240 mil?
Det var häftigt o göra en bilresa, men nästa gång tar jag flyget ;)

Kommentarer
Postat av: Sabina

jag skulle vilja åka till toscana en dag. för en dag ska jag dit. har du sett filmen under toscanas sol? när jag såg den filmen, då ville jag dit.



kan tänka mig att det är fint där, och att ni har haft det bra! :) du får gärna berätta på lördag då när vi ses. skoj! Kram

2011-08-25 @ 20:59:44
URL: http://lillasabina.blogg.se/
Postat av: Sara

Åhh vilka fina bilder:d



Usch skulle gärna räddat dig om inte jag oxå var fast av isbjörnarna:(



Haha, badankan måste med nästa gång, då kan han få leka med Mr Rabbit:D

2011-08-26 @ 22:31:06
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Sarah

Awww, Toscana! Jag har alltid velat åka dit! Det måste vara jättevärt att åka dit och det tänker jag göra någon gång! Hur länge stannade ni där? :) Kram

2011-09-05 @ 22:06:57
URL: http://q86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0