Största idolen och skräcken

Tisdag, danne o jag tar oss vin, antingen har vi kvar "Italienandan" eller så är det tungt o jobba igen så vi måste ta oss en stänkare, som grannen i Beck säger ;)

Något måste vi skylla på. (Visst är det typiskt svenskt att skylla på något och ha någon anledning att fira något?)

Tiger har nyligen lyssnat på sin största idol på tv....

Bengt Magnusson på tv4 nyheterna, och tiger vart lycklig och lyssnade på en gång! :)
Japp, katter kan tydligen titta på tv dom med...

Men nu ska vi avslöja Tigers största skräck här i livet...
Nämligen...

Glassbilen! Ni vet... Melodin.... Tigern blir helt skräckslagen och gömmer sig under madrassen när glassbilen kommer ;D

(Har ingen bild på när han gömmer sig under madrassen)

Kommentarer
Postat av: TinA

haha :D

åh, det ser ut som att era katter (iaf den ena) gillar små trånga lådor också :D

2011-08-31 @ 08:02:29
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, vilken förunderlig härlig kisse;)

Mmm jag tror starkt på att katter diggar teve:) Jag ska ha en sån katt, som glor på teve med mej.

Måste dock hitta nån som gillar samma som mig:P

Bengt Magnusson vill jag ju inte glo på:S



Svar: Hehe, ja det var en mysig båttur:)

Jag köpte en rosa tandborste;) H är ju lite rädd för rosa.. tror det ska funka:) Haha, jo av misstag har jag tagit fel.. men jag har aldrig fått för mig att min tandborste är någon annans:P Haha:)

2011-09-01 @ 21:42:38
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Sara

Svar: Jaddå det var .. lugna patienter;)



Det gick bra, men nu vill jag sova ihjäl mig:P

Jag är nog inte en morgonmänniska trots allt.. är bestämt mer åt kväll och natthållet:D



Hur går det med jobbandet och livet?

Längtar tills vi ses nästa gång, hade som sagt jättekul med dig.. och Danne förstås;)

Kram

2011-09-14 @ 07:43:02
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0