Helg

Helg och ledighet!
Ikväll ska man bara svulla lite chips o dega. (orkar inget annat)
Jag börjar bli förkyld... Imorgon ska vi åka ner till Göteborg
och hälsa på min systerson Emanuel.
Vet inte om det är så smart att komma förkyld?

Ja! jag är moster nu, coolt! Emanuel föddes den 14/11.
Trodde verkligen inte jag skulle bli moster någonsin, blev så paff när hon sa att hon väntade barn.
Men glad för deras skull :)


Bardisken Danne bygger, börjar likna någoT.
Tror deT kan bli rikTigT bra!

En sådan barsTol Till, Tror jag blir finfinT.

Kommentarer
Postat av: Mary

Åh, grattis för mosterskapet :D



Hehe, nee Big Bang kan inte bli uttjatat, för Sheldon är moust awsum. Jag ska gifta mig med honom! Eller House! Ja fast idag var det kallt, så det finns hopp om att (kanske) få snö ;)

2011-12-02 @ 20:02:18
URL: http://cherryredcupcakes.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0