2011

Dags för en summering av det gångna året,
repris från ifjol :)
Ett tufft o jobbigt år, men självklart roliga minnesvärda händelser!

Januari


Danne och jag flyttar ihop på riktigt, till våran gemensamma lägenhet.
Lilla gänget drar iväg till Gillersklack, åker slalom och Icekart! (Prova, asroligt!)
Jag börjar ett nytt jobb.

Februari

Firade Danne som fyllde gubbe (27) och hade inflyttningsfest i samma veva.
Jag var lullig o hade roligt :)
Jag lär känna mina arbetskamrater mera nu, helt underbara människor!

Mars

Pyjamasparty tillsammans med arbetskamraterna, 36ans änglar, oförglömligt!
Både skratt o tårar :)
Jag slutar på jobbet.

April

80talsfesten hos R&E, var riktigt lyckad!
Jag börjar ett nytt jobb.

Maj

Tezz, Ngoc, Danne o jag är på biljakt en helt vanlig torsdag.
Den torsdagen blev skratttorsdagen :D
Danne och jag bestämmer vilken bil vi ska ha.

Juni

Vi firar Tezz födelsedag, i en sommarstuga, trevligt!
Danne och jag köper bil.

Juli


Hände inte mycket.
Jobbade 5 helger på raken.
Några utekvällar.

Augusti

Italien, Toscana! Äntligen :)
Såg tornet i Pisa, åt god mat, badade och solade.
En sväng till Liseberg med vänner.
Danne och jag förlovade oss den 28/8.

September

Ngoc fyller tant och har fest.
Utgång på harrys och skaka rumpa!

Oktober

Våran lägenhet blir äntligen färdigtapetserad.
Spelar innebandy med greppe.
Inflyttningsfest hos greppe och hennes karl.

November

Jag blir moster åt Emanuel som föddes den 14 november :)
Träffar Samantha första gången på flera år, roligt att träffa henne och hennes
två barn.

December

Vi drar till fjällen!
Härlig vecka i Sälen, åkte slalom, bastade och myste :)
Var på bio med vänner, såg Twilight och Sherlock holmes (bra filmer!)

Kommentarer
Postat av: C

2012 blir bättre! ;)

2012-01-02 @ 23:58:23
Postat av: Sara

Wohoo, har hänt en massa bra grejer i ditt liv;)

Nu hoppas vi på ett bättre år, med fler roliga ting i våra liv:D Gott Nytt år och kram på dig!

2012-01-03 @ 16:57:40
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Mary

Icekart låter ju roligt, fastän jag inte har en aning vad det är :D

2012-01-08 @ 13:47:49
URL: http://cherryredcupcakes.wordpress.com
Postat av: Emelie

ett jävla bra år! ;) hehe.. nu var det tag sen jag kollade din blogg. o jag tom har inte skrivit på evigheter.. jag kanske ska åxå börja blogga lite nu! :)) Kram

2012-03-07 @ 12:48:29
URL: http://emifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0