Lördags

Njuter av våran lgh, gash! I lööve it!
I helgen fick vi visa upp vårat place för familj, släkt o vänner.
Hade Inflyttningsfest/födelsedagsfest, Danne fyllde gubbe, hihi! (27)
O vi hade bott i lgh i NÄSTAN en månad, på torsdag har vi bott i en månad.
Fortfarande saker o göra med lgh... Men det ska det väl vara? ;)

Blev lyckat, Dannes mor o min mor fick träffas för första gången!
Gick fingemang, skönt att ens päron går ihop ;)
Sen var det vännerna, vänner som man inte träffat på bra jäkla länge!
och vänner som man har umgåtts mkt med.
Jag hade trevligt, men jag var ju glad o lullig i lördags ;)

Fick lite trevliga grejer, växter, skål o en supersöt badanka!
Tog faktiskt ett dopp i badkaret med Waki-Waki på natten när folket hade gått hem ;)


Kommentarer
Postat av: TinA

Tack för att klena jag fick komma i lördags :) det var trevligt (och jag är inte aaaaaalls avundsjuk på er lght:P)



en fråga... waki-waki?? 0.o

2011-02-08 @ 12:04:24
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0