Husvagnsäventyr

Jag är i en väldigt irriterande period just nu, jag drömmer massor när jag sover!

Inatt förstår ni kära vänner... Så var jag på husvagnsäventyr!
Med Danne, Sabina, Ngoc o Ronja!
Vi åkte upp mot Härnösand, det var vackert o härligt ute.
När vi kom fram i Härnösand skulle jag konstigt nog retas med de arga änderna vid havet, 
som försvarade sina ungar!
Jag retades o retades med dom! Dom skrek o nöp mig överallt!
Men jag fortsatte...
Till slut var som så förbannade så dom bajsbomaderade hela bilen o husvagnen!
O inne i bilen satt Danne ,Sabina, Ronja o Ngoc som inte kunde titta ut från fönstret
eftersom det var så vitt... vitt av andbajs!

Plötsligt så stelnade andbajset så otroligt mkt som målarfärg!
Sen när jag skulle öppna bildörren, så gick det inte!
Sabina,Danne,Ngoc o Ronja kom inte ut o bankade på fönstret!
Andbajset blev som karlssons klister, det gick inte o öppna.
Jag sprang mot stan med de arga änderna flygandes efter mig.
Jag plingade på hos Malin (barndomskompis) o skrek efter hjälp.
Malin svarade lugnt som norrlänningar gör :"Ta den här" o gav mig en motorsåg!

Jag gasade på motorsågen o fick bort en bildörr!
Sen var jag tvungen o skära bort alla fönster så vi skulle se ut någonting.

Det hela slutade med att vi åkte tillbaks på väg mot Örebro,
i plastfolie på de tomma fönsterrutorna i bilen!
O Danne var blängde suuurt på mig hela bilresan ner.
Det var nämligen hans kära bil... Volvon Nisse...

Kommentarer
Postat av: Sabina

hahahahahaha.



kan inte du skriva en bok om dina mardrömmar? :D

2011-02-10 @ 21:41:59
URL: http://lillasabina.blogg.se/
Postat av: Ronja

Oj hade visst missat den här :P hahahahahahahaha verkligen knasig dröm! Säger som Sabina, skriv en bok om dina drömmar ;)

2011-03-06 @ 16:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0